A Cars forum. AutoBanter

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Idea

Old June 21st 08, 10:30 PM posted to alt.autos.alfa-romeo
Matti Peltola

Default Idea

Mikä ihmeen 80%?

Lukasin lehden 5.6.2008 ja nyt on suorastaan outoa ilmassa. Miltei jokainen
Suomen ja MYÖS Ruotsin ydinvoimalat kaikki pörrää mystisellä 80 % tehollaan?
HalloUU? Miksei joku 75 % tai vaikka 90 %?? Ja miksei ydinala lainkaan asiaa
kommentoi vaikka miljoonat palaa poikineen kuin tyhjää vaan
sähkönmenetyksiin. Miksei täällä kukaan ole huomaavinaan mitään..."outoa"
ydinpuollossa. Ruotsin 80 % ajoa on kestänyt jo vuosia?

Mikä älli sai meillä toimituksen alkamaan vain päiviä sen jälkeen kun
valitukseni EU:lle meni USA:n tehosyyneihin? . Sitten VÄLÄHTI! Mikä erottaa
Ruotsin ja Suomen ydinvoimalat kaikesta muusta maapallon
ydinvoimalakannasta? Aivan, täällä vaihdetaan tuskin kolmannes uraanista
vuosittain, kun muualla maailmalla AINA kaikki! Toinen mielenkiintoinen
vinkki. Pohjoismainen uraanin nyt tutkailtava laittomaksi plutoniumajoksi
luonnehdittu U-235 polttolimiittiarvo on 75. Vastaava luku on 98 % maailman
muilla reaktoreilla korkeintaan 60! Lasketaan, 60/ 75= 80 %! Siitä narahti!
Ja kuin ilmaiseksi ratkesi myös se mysteerio miten yhtäkkiä IAEA, joka
kieltää kyllä säätöajon hyväksyy pysäytetyn, j u u r i 80 % pidon
ydinvoimaloille! Samasta syystä miksei ydinpuolto halua asiasta hiiskausta
esittää.

Ruotsissa on ymmärretty, että sen ongelmana on laittoman suureksi
keinoteltu, nyt ilmiannettu plutoniumenergiankäyttö. Jonka seurauksena jo
vuosikaudet Pohjolan ydinvoimaloiden tehostandardit on ylitetty kymmenillä
prosenteilla. Kun paineet ilmiannostani (-07) kävivät sietämättömyyksiin ja
jopa USA puuttui vihaisena tähän ultravaaralliseen epävakaan
plutonimppolttosaastuttamiseen on ydinalan ollut kylmästi PAKKO palata
alustavasti nöyrästi takaisin alkuperäiseen 100 % tehon normaaliajoonsa
reaktoreissaan, ilman revityslisiään! Nimittäin ala ounastelee jo ja syystä,
että USA kieltää KAIKKI ylitehoajot seinään! Ruotsin voimalaongelmat kun
eivät olleet yhtään mainosta ylitehorevityksiin plutoniumajoissa. Nyt kun
TVO:n Ruotsin kaksoislaitoksissa alkoi myös tritiumarvot ryöstäytyä
366kertaisuuksiinsa ja koneet levitä sellaiseen tahtiin (6 kertaa vuodessa),
että hirvittää, aletaan valmistautua noloina normiajoon!

Kiteytettynä on kyse siitä, että ydinyhtiöillä on karusti veneet kaikki
karilla ja nöyryys mielessään pakko pokkuroida, ettei USA kiellä KOKO
ydintoimintalupia! Vautsi, siis täytyy tosiaan sanoa, että tämä nyt läpi
mennyt plutoniumpolttorikosepäilyni lienee kalleinta mitä olen IKINÄ saanut
TVO:n ja näemmä Ruotsin ydinyhtiöillä aikaan!! Ja katkolla on siis OL-3
kaikki plutoniumpolttoaikeet kerralla ja täysin mahdollista, että
ydinvoimaloittemme uraanin polttomäärät kustannuksia säästelemättä
ydinsähköhintoihimme KOLMINKERTAISTETAAN! Niin on riemukas olo, että taidan
syventyä "entistä tarkempaan" ydinaihelukuhommaan! Ja yleisön pyynnöstä
vielä TVO:n ydinhajoamiset. Uusin no: 6/ Viikolla 22. vuona 2008 revision
jälkeinen generaattorin +250 % jännitepiikki räjäyttää 2 pääkiertopumppua ja
tuhoaa mm. joka toisen perusverkkosyöttövarmennuksen UPS laitteista ja
suuren joukon muuta sähkövälttämättömyyttä OL-1 laitokselta. INES
ydintuholuokka saa useamman merkinnän. 5/ Sattui tammikuussa -08 kun OL-2
meni pikasulkuun jäähileiden tukkiessa jäähdytysveden. 4+ 3/ Kakkosyksikkö
pysäytettiin kahteen erilliseen kertaan kahdesta eri teknisestä syystä aivan
vuoden vaihteessa. 2/ TVO-kakkosyksikkö, viime syyskuussa -07 pysäytettiin
jäähdytysyksikössä olleen vikansa vuoksi.1/ Niin ikään kakkosyksikkö oli
vuorokauden katkos turbiinilaakerin palonalun takia.
Old June 22nd 08, 06:08 PM posted to alt.autos.alfa-romeo
John Chapman

Matti Peltola wrote:

> [...]
> jäähdytysyksikössä olleen vikansa vuoksi.1/ Niin ikään kakkosyksikkö oli
> vuorokauden katkos turbiinilaakerin palonalun takia.

Sorry ------ He's from Barcelona.

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
This guy has the right idea Arif Khokar[_1_] Driving 5 September 7th 06 03:58 PM
any idea what this is? Tango Simulators 7 January 8th 06 06:48 PM
A win-win idea Alwen Technology 0 December 8th 05 02:56 PM
new idea to me us VW air cooled 0 September 1st 05 08:53 PM
new idea.... Lewis Brindis Honda 1 June 30th 05 07:11 PM